Odluke Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske koje će se provoditi od 12.11.2021. godine

Naš broj: NSP-01-01/11-434/2021.

Vukovar, 15. studenoga 2021. godine

Ministarstvo unutarnjih poslova

n/p ministru, gosp. Davoru Božinoviću

PREDMET:   Odluke Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske koje će se provoditi od 12.11.2021. godine,

                    Obavijest, dostavlja se.-

______________________________________________________________________

Poštovani ministre,

Stožer Civilne zaštite Republike Hrvatske, kojem ste Vi predsjednik, donio je Odluku da će se od 16.11.2021. godine, za dolazak državnih i javnih službenika i namještenika na posao, uvesti obvezno testiranje svih zaposlenika na virus SARS-Cov-2, najmanje dva puta u sedam dana.

Poslali smo upite prema ovlaštenim ustanovama i laboratorijima u Vukovarsko-srijemskoj županiji, a prema odgovorima istih, razvidno je kako će biti velikih problema i za službenike i namještenike koji će se morati testirati, a problem će biti i za Ministarstvo unutarnjih poslova, u svezi organizacije službe.

Naši upiti su bili sljedeći:

  • koliko dana u tjednu vršite testiranje,
  • u kojem vremenu vršite testiranje,
  • je li potrebno prethodno se naručiti za testiranje
  • i postoji li mogućnost sklapanja ugovora o plaćanju testiranja u ime Ministarstva unutarnjih poslova s Vama.

Pojedine ustanove i laboratoriji vrše testiranja dva puta tjedno (ponedjeljak-četvrtak), a pojedine radnim danom od ponedjeljka do petka, u točno određeno vrijeme, a za testiranje je obvezno unaprijed se najaviti. S obzirom na ograničene kapacitete i opterećenost testiranja, neke ustanove su ponudile mogućnost sklapanja ugovora o testiranju sa zaposlenicima, a druge ustanove ne žele sklapanje ugovora.

Za najveći broj policijskih službenika rad je organiziran u smjenama ili u turnusu, te mnogi neće biti u mogućnosti testirati se u dane vikenda i blagdana.

Problem je i za službenike i namještenike koji rade od ponedjeljka do petka u vremenu od 07,00-15,00 sati, jer je testiranje isključivo za vrijeme njihovog redovnog radnog vremena. Čak i da se dozvoli odlazak na testiranje za vrijeme radnog vremena, to je opet problematično za one koji žive i rade po 20-ak km udaljeni od najbliže ustanove za testiranje.

Problem će biti i za angažiranje službenika za hitni prekovremeni rad.

Također, plaćanje testiranja prebačeno je na službenike, koji će morati odmah platiti troškove testiranja, a nejasno je kada će im biti refundirani troškovi.

U svezi gore navedenih problema, tražimo od Vas da se jasno odredite prema službenicima i namještenicima, koji nisu objektivno mogli pristupiti testiranju, te da se za iste ne smatra da su odbili testiranje i da im se omogući dolazak na posao.

U svezi troškova testiranja, predlažemo da službenici prilikom testiranja ne plaćaju troškove testiranja, već da se računovodstvu nadležne ustrojstvene jedinice dostave ispostavljeni račun, a računovodstvo potom isplati troškove ustanovi koja je obavila testiranje.

U svezi Vaše najave, da se od 04.01.2022. godine prihvaća samo dolazak na posao s Covid potvrdom bez mogućnosti testiranja, tome se odlučno protivimo.

               S poštovanjem!

 O TOM OBAVIJEST

1. svim članovima Sindikata.-

                                                                                    v.d. Predsjednika

                                                                                       Bono Tomašević

Preuzimanje :

Dopis – obavezno testiranje državnih i javnih službenika i namještenika

Podjeli sa prijateljima

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp
Share on skype
Share on telegram
Share on reddit
Share on google